Taggad

20130326-140041.jpg

Today is the day. Kursstart i Seinäjoki! Kommer att suga in kunskap som en igel. Har stora förhoppningar på kursen. Hoppas på trevliga kurskompisar och duktiga och inspirerande lärare. Hoppas att jag får tillräckligt med tid på hemmafronten för hemuppgifter nu några veckor framåt.

Börjar inte så bra med den saken i alla fall. Dennis drar till Ryssland i morgon och kommer hem först på måndag. Vilken tur jag har hjälpsamma syskon, föräldrar och svärisar. Jag har bara ett litet problem, svårt att begära om hjälp och vill så gärna klara mig på egen hand tillsammans med Dennis. Ibland måste man bara tänka att det är för the grater good så att säga. Nu gäller det att begära hjälp en stund framöver. Sanningen är ju, läser jag mer, kommer jag in till skolan snabbare.

6 thoughts on “Taggad

  1. Jag kanske också klarar av att pass barnen nån dag/kväll… kanske? 😛 säg bara till om du behöver hjälp. Kommer att va en del i åbo framöver, men annars ere ganska ”lepot” i mitt liv 🙂

Kommentera

