Ännu mera fördelar med ammning

Heidi hade länkat till en annan blogg häromveckan, och som en sann ammnigsförespråkare som även jag är delar jag gärna med mig lite mer läsning åt er gott folk! Här!

Varför det är så tyst här på bloggen för tillfället kan jag också föklara. Håller nämligen på att ta bort nattamningen för lillebror. Det går inte riktigt som i strömsö, om man säger så. I natt skrek han fyra timmar i sträck! Snacka om envis unge! Jag är ganska mör. Dessutom tror jag att jag håller på och drar på mig en förkylning. Orka!

Kommentera

