Fortsätter att förundras

och lära mig om worpressbloggen här. Om jag ska tala sanning har jag faktiskt inte alls haft varken tid eller lust att sätta mig in det här sådär helhjärtat. 

Nu har dessutom Dennis åkt iväg på en veckas amerikatrip efter en veckas hemvistelse, så knappast lär det bli mycke bloggande här den närmaste veckan heller. Fast man vet aldig. Mitt i allt får jag tråkigt och börjar blogga på allvar!

Hur ser sidan annars ut på er dator? Är det en bild på en kotte och vit bakgrund ni set, eller är det en svart bakgrund och man måste bläddra som en bok? Är det månne om. man surfar från en iPad som den svänger om sig till helt annat format?

 

 

5 thoughts on “Fortsätter att förundras

Kommentera

